Rotterdam, The Netherlands | Gepubliceerd op: 17 februari 2012
Stem tijdens de Rotterdamse Museumnacht voor de Museum Uitmail Publiekprijs en win een reis naar Londen. http://pr.co/p/000od0
Bezoekers van de Rotterdamse Museumnacht, zaterdag 10 maart, kunnen voor tweede keer stemmen voor de Museum Uitmail Publieksprijs. Stemmers maken kans op een museumreis naar Londen. De Museum Uitmail Publieksprijs is een initiatief van Rotterdam Festivals, Vereniging Musea Rotterdam en de Rotterdamse Museumnacht.

Het programma van de elfde Rotterdamse Museumnacht, zaterdag 10 maart, staat in het teken van SMAAK. Musea en galeries verzorgen ieder een smaakvol programma.

Museum Uitmail Publieksprijs voor beste Museumnachtprogramma

Bezoekers van de Rotterdamse Museumnacht, zaterdag 10 maart, kunnen voor tweede keer stemmen voor de Museum Uitmail Publieksprijs. Stemmers maken kans op een museumreis naar Londen. De Museum Uitmail Publieksprijs is een initiatief van Rotterdam Festivals en de Rotterdamse Museumnacht.

Museum Uitmail Publiekprijs
De winnaars van de Museum Uitmail Publieksprijs  worden bekend gemaakt op 12 april, dan wordt ook de vakjuryprijs de Nieuwe Maan uitgereikt. Het winnende museum en/of de winnende galerie (er is een categorie groot en klein) van de Publieksprijs ontvangen beide een mediapakket van het Rotterdams Uitburo t.w.v. € 1000,- (advertenties in Uitagenda en op de website en Uitmails van het Rotterdams Uitburo). Meer informatie op www.rotterdamsuitburo.nl/museumnacht

Reis naar Londen winnen
Abonnees van de Museum Uitmail kunnen hun stem uitbrengen op het museum en de galerie met het meest smaakmakende Museumnachtprogramma. Deelnemers maken kans op een museumreis naar Londen, voor twee personen met één overnachting. Wie nog geen abonnee is kan vooraf en tijdens de Rotterdamse Museumnacht eenvoudig abonnee worden en na afloop meestemmen.

In 2011 was de Kunsthal Rotterdam winnaar van de Museum Uitmail Publieksprijs. Meer dan 500 Museumnachtbezoekers brachten toen hun stem uit.

Museum Uitmail
De Museum Uitmail is een initiatief van de Vereniging Musea Rotterdam in samenwerking met het Rotterdams Uitburo. Deze maandelijkse digitale nieuwsbrief geeft het laatste museumnieuws, tips, exclusieve evenementen voor abonnees en (kortings)acties.

Vereniging Musea Rotterdam
De Vereniging Musea Rotterdam maakt zich sterk voor collectieve marketing van de Rotterdamse musea en galeries en onderlinge kennisuitwisseling op het gebied van marketing & communicatie.

Rotterdams Uitburo

Het Rotterdams Uitburo biedt de complete uitgaansagenda op het gebied van kunst en cultuur in Rotterdam. Uitgaansinformatie is te vinden op de website www.rotterdamsuitburo.nl, in het maandelijkse magazine Uitagenda Rotterdam, in de wekelijkse uitgaansbijlage bij Metro Rotterdam en via diverse digitale nieuwsbrieven. Bovendien verkoopt het Rotterdams Uitburo last minute kaarten met 50% korting in Rotterdam.info. Het Rotterdams Uitburo is ondergebracht bij Rotterdam Festivals en werkt samen met alle culturele organisaties in de stad.

Noot aan de redactie: voor meer informatie neemt u contact op met Anne Helsen, persvoorlichter Rotterdam Festivals, 010-4332511, 06-13691075 anne@rotterdamfestivals.nl

Citaten
“Een bijzondere kunstcollectie heb ik hier aanschouwd, en daarna heerlijk onderuitgezakt op de oranje kussens liggen genieten van het geweldige optreden van Anneke van Giersbergen, hier had ik wel de hele avond willen vertoeven!”

— Een bezoeker van Rotterdamse Museumnacht 2011 zei over de winnende Kunsthal